13 december 2014

Voorgenieten voor beginners

27 december vertrek ik voor 6 maanden op avontuur. Voor een procrastinerende controlefreak brengt op reis gaan altijd wel de nodige drukte en spanning met zich mee. Normaal beperkt dat zich tot enkele stressy dagen, maar in dit geval gaat het eerder over enkele weken. Mijn To Do-lijstje lijkt eindeloos en bodemloos. Telkens ik met enige fierheid en opluchting een aantal zaken afvink, bedenk ik evenveel nieuwe dingen die ik nog zou moeten doen. Misschien moet ik mijn internationaal rijbewijs toch maar gaan halen, misschien moet ik me toch maar laten inenten tegen Rabiës (hondsdolheid voor de vrienden) of misschien... 
Gelukkig zijn er ook veel mensen die de verborgen voorgenieter in mij aanwakkeren door vol enthousiasme reisverhalen te vertellen of met veel interesse naar mijn plannen vragen.
Ik ben dan misschien geen échte voorgenieter, maar ik heb ik er ondertussen wel ongelooflijk veel zin in. Ik kan niet wachten tot ik op dat vliegtuig zit!   



1 opmerking:

Unknown zei

Go Pado! Ben benieuwd!!